dimarts, de novembre 07, 2006

El meu primer meme

He rebut el primer meme, per part de Jordi, ¡y yo con estos pelos!!!

Que com funciona això dels memes? Mira, es tracta d'un post en què un blogger demana a altres bloggers que escriguin la seva versió al seu blog. Posa els noms dels altres bloggers amb un enllaç i com tots els bloggers miren de tant en tant qui els enllaça, llavors ho veuen.

En el meu cas això no m'ha calgut, perquè Jordi és una de les meves lectures obligatòries; aquesta és l'altra forma de passar el meme ;-)

Bé, que anem a pel meme: ¿Qué coches usan los blogueros?

I jo que començo a mirar la carpeta de "Mis imágenes" i sense trobar cap foto del meu Almereta... I m'ha tocat fer-ne una plovent com està avui... aquí la teniu recent feta fa 10 minuts:



És un Nissan Almera, de l'any 95, fabricació japonesa. És dels primers que van arribar i dels poquets que van sortir de les fàbriques japoneses. Li tinc molt de carinyo. No el vaig comprar nou, tenia 2 anys, però jo el conec des del primer dia que va sortir al carrer perquè era d'un amic amb qui sortíem plegats de vacances. Amb qualsevol excusa agafàvem l'Almera i marxàvem a França, als Pirineus... on fos. Total, el cotxe va canviar de propietari, però els passatgers han estat sempre els mateixos. :-)

A qui puc passar el meme? Uhmmm, a veure, si és que els hi fa gràcia i s'animen, el poden recollir: Sergi, Villano, Little devil, Gino.

5 comentaris:

TarracoChil ha dit...

Doncs el meu mem està en marxa....Aquí està el meu somni, que es va fer realitat durant un cap de setmana!!!!(http://dnyssa.blogspot.com)

Carme ha dit...

M'has tombat, Little Devil. Aquestes coses no es fan als amics. Que no sabies que hi ha coses que s'han de compartir?!!! :-)

TarracoChil ha dit...

La veritat que com diu l'anunci: "si lo pruebas estas perdido".
No el canviava per cap altre cotxe! És la màquina perfecta. Si fos una dona seria una mescla de Elle Mcpherson, Angelina Jolie, Scarlett Johansson, Kate Beckinsale i kristanna Loken.
Ufff!!! insuperable!!!!!!!

Sergi Flamarique ha dit...

Hola carme,

Entre avui, uf, més aviat demà hem comprometo a posar el teu meme al blog i parlar del meu "trasto".

Sergi Flamarique ha dit...

Tal com vaig prometre, ja he escrit el post sobre el meu "TRASTO".