dimarts, de setembre 12, 2006

Guia d'aeroports

Avui Enrique ha publicat un post una mica provocador, basat en una Guia WiFi per a aeroports nordamericans. Realment, la informació sobre aeroports és d'aquelles coses que sempre et toca cercar a molts llocs perquè en realitat enlloc trobaràs tot el que necessites.

En aquesta ocasió, Enrique comenta el servei de WiFi, però també hi ha el tema dels endolls, guies d'informació, etc.

Enrique llança una pregunta per veure qui podria posar en marxa una pàgina que recollís la informació i suggereix tres opcions: AENA, una companyia o els propis usuaris.

Quina casualitat, que la següent notícia que tinc en el meu lector de feeds és una de Guillaume Thevenot que diu que el RSS s'està fent ara popular en aquesta indústria (turisme) i ens parla de companyies com Travelport, OctopusTravel, Orbitz...

Però no sé, jo recordo la meva visita al STIC el passat mes de maig i la veritat és que contrasta bastant amb l'actitud que estan mostrant els viatgers més joves.

A veure, com era la pregunta d'Enrique? Que qui ho faria més ràpid?
Em sembla que no cal respondre.



Live Clipping : airport

Technorati Tags: ,