dilluns, de maig 08, 2006

SITC 2006

Ahir vaig anar al SITC, a Fira Barcelona. Abans d'entrar, vaig seure una estona, vaig estar veient passar la "cursa de El Corte Inglés" i també vaig veure gent que anava entrant a la Fira i em va cridar l'atenció que alguns visitants de la fira anaven amb trolleys.

Un cop dintre, no vaig trigar a adonar-me del per què: tots els expositors ofereixen diferents materials impresos: catàlegs, fulletons, revistes, etc., però cap no em va oferir la possibilitat de prendre la informació en format electrònic. No seria més còmode i pràctic per a molta gent?

Vaig anar a la fira amb dues companyes de la UOC i quan sortiem carregades de papers ens preguntàvem si de debò estem vivint en el segle XXI o què passa. Seria molt difícil? No sé, de moment deixo aquí apuntades un parell d'idees que a priori semblen poc complicades:


  • Què tal si tots els expositors portessin els seus portàtils amb els catàlegs en format electrònic i disposessin tots d'adaptadors de targetes universals

  • Els visitants que ho volguessin podrien emportar-se el material guardat a la memòria del mòbil, de la càmera digital, amb el pen drive o el dispositiu que cadascú tingui costum de portar.

  • Una altra opció podria ser la d'oferir amb l'entrada la possibilitat d'adquirir un pen drive a preu realment econòmic "especial fira".


Segur que tu tens més idees, o no?


Technorati tags :