Clients i Estratègia
Avui he descobert un blog força interessant: es diu Nestic i s'autodefineix així:
Hi he arribat mitjançant un comentari que l'autor ha deixat en un post d'Enrique Dans: ¿Quién es tu cliente? i, molt encertadament, assenyala que els clients que comenta Enrique es podrien definir com un "ecosistema de stakeholders".
Efectivament, jo també ho veig així i penso que el que fa Enrique és parlar-ne sense introduir el vocable i sembla que resulta molt planer. Des del primer dia que m'ha cridat molt l'atenció la facilitat que té per explicar coses complexes de forma molt senzilla. Això facilita la comunicació.
Em pregunto si aquesta pràctica pot portar a un increment del coneixement? ... Podria facilitar la gestió del canvi?
Blog personal sobre ESTRATEGIA, Business Intelligence, Seguridad y SECTOR TIC.La informació que tria per als seus posts és de qualitat i crec que pot ser útil. Amb una repassada ràpida per la primera plana podem trobar coses com:
- ¿Quién es tu cliente? Apunt de Marketing sobre stakeholders, referenciant a Enrique Dans
- Alianzas: Microsoft+Hiperion; Microstrategy+IBM Apunt sobre estratègia i business intelligence, breu però prou clar.
- Oracle Speaks - But Can It Lead In Business Intelligence? Sobre el posicionament d'Oracle
- Dashboard: Web 2.0's Effect on Business Intelligence Com pot afectar el fenomen Web 2.0 a les empreses dedicades al business intelligence
- Biofilosofia Introducción a la Teoría Holónica: Wilber es el punto de partida. Referència a un dels blogs de Tendencias 21.
- La creatividad en la toma de decisiones. Sobre innovació i creativitat, basat en De Bono.
- 12manage. Referència a un lloc on trobar informació sobre models de gestió.
Hi he arribat mitjançant un comentari que l'autor ha deixat en un post d'Enrique Dans: ¿Quién es tu cliente? i, molt encertadament, assenyala que els clients que comenta Enrique es podrien definir com un "ecosistema de stakeholders".
Efectivament, jo també ho veig així i penso que el que fa Enrique és parlar-ne sense introduir el vocable i sembla que resulta molt planer. Des del primer dia que m'ha cridat molt l'atenció la facilitat que té per explicar coses complexes de forma molt senzilla. Això facilita la comunicació.
Em pregunto si aquesta pràctica pot portar a un increment del coneixement? ... Podria facilitar la gestió del canvi?
Technorati Tags: strategy
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada