Boot Camp
Una lliçó esplèndida sortia publicada ahir, amb l'anàlisi que ens ofereix Enrique a la seva columna d'Expansion (he pres la imatge del seu post). I què ens conta Enrique? Un breu apunt sobre coses de què parlem molt sovint i aquesta vegada les podem veure a la realitat:
- Aprendre dels errors (nota meva: a veure si perdem la por al fracàs)
- Mantenir la identitat pròpia
- Evolucionar amb l'entorn
- Col·laboració
- Escoltar els clients (i respondre)
- Obertura
Finalment, un petit detall que comentaré breument. Curiosament, el dia anterior a la primera publicació de la notícia per part d'Enrique, Brand Talent publicava un post al blog Talentism amb el títol-pregunta: What is an employee? Un post interessant en què Brand va deconstruint diverses possibles respostes a la pregunta fins que arriba a la que sembla la millor alternativa en els temps actuals: els empleats són, segons Brand, inversors.
No puc menys que somriure gratament quan llegeixo al post d'Enrique que el moviment d'Aple infla d'optimisme els seus inversors i que el seu principal accionista és també empleat: Steve Jobs.
Què bo! Creieu-me, que jo no m'he enganxat al blog d'Enrique perquè sí... ;-D
Live clipping
Technorati tags : BootCamp strategy business
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada