dilluns, d’agost 07, 2006

Recomanacions Holanda i Flandes

Com a coses a destacar del meu viatge aquest estiu, m'ha sorprès gratament la meva estada a Flandes. Es tracta de l'hotel Het Bloemenhof, situat a 5 Km. de Bruges. Parlem d'un dos estels, sense ascensor ni aire condicionat, però es troba en un paratge molt bonic, un ambient molt acollidor i familiar i està portat per dues persones que tenen molta cura dels detalls. Deixo aquí un parell de fotos:




De les coses que més m'han agradat d'Holanda destaca el fet que he vist que es tradueix el mínim i, per exemple, a la televisió tot es passa en versió original i subtitulat en holandès.

El que menys m'ha agradat ha estat el tràfic, la senyalització i la conducció en general. Potser per això en el nostre cas, que vam agafar un vehicle de lloguer, ha estat particularment útil portar el nostre GPS. He dit útil? No, pràcticament imprescindible :-) Si encara us n'heu de comprar un acabo de veure via Error 500 que el tendero digital publica alguns consells per a comprar un GPS.

A BajoCoste hi ha publicat un post sobre la localització dels endolls als aeroports. A l'aeroport d'Amsterdam hi ha dos Communication Centers, però si solament necessiteu un endoll, estan col·locats a les vigues que hi ha al costat dels seients de les zones de descans.

I si encara teniu pendent fer les vostres vacances, esteu de sort, perquè via Diario del Viajero, veig que hi ha diverses ofertes de vols amb Vueling, MyAir i SkyEurope. Val la pena.

Update: Ryanair també fa la seva oferta. S'ha de volar d'octubre a febrer

Arxivat a | Turisme