dijous, d’agost 03, 2006

Curriculum Online

He llegit una entrada de Consultor Anonimo (avui sí) que m'ha recordat que de vegades pot ser important disposar del teu currículum online.


No puc estar més d'acord. Cada dia veig més clar que la ubiqüitat representa per a mi no solament comoditat i pràctica, sinó que de vegades pot esdevenir imprescindible.


Però de moment encara no he trobat l'eina ideal. Entre els comentaris que trobem en l'entrada de referència, n'hi ha alguns d'interessants. Hi ha una persona que diu que el té en un wiki, http://pbwiki.com/, i realment no és mala idea. Una altra persona que ens comenta altres possibilitats:

La veritat és que jo he probat emurse i la idea no em sembla malament però per al meu gust necessitaria unes altres opcions que em facilitessin la feina no solament a l'hora de presentar el meu currículum i tenir-lo disponible sinó que a més a més em donin més flexibilitat i facilitat d'actualització i adaptació.





En aquests moments emurse ja disposa de blocs independents per anar introduint les teves dades i tu pots redistribuir-los segons creguis convenient. Jo aprofitaria aquesta estructura per donar la possibilitat de que cada persona pogués construir diferents currículums amb els mateixos blocs (per exemple currículums en diferents idiomes). D'aquesta forma, quan calgués actualitzar alguna dada del nostre currículum solament caldria actualitzar el bloc concret de la dada i automàticament s'actualitzarien totes les versions en tots els idiomes.


Només és una idea, però m'agradaria trobar alguna cosa així online, em seria força útil. En coneixeu algun?


Technorati Tags

Arxivat a | Utilitats/Eines