dimarts, d’agost 01, 2006

Primeres impressions d'AllPeers i Drag de Go

He rebut una invitació a la Beta tancada d'AllPeers. La pena és que, com és tancada, la pots compartir amb molt poquetes persones. De moment encara no puc dir res sobre el seu rendiment ja que no he interactuat gaire.

Però com veig que hi ha altres llocs on es comenten les funcionalitats sí que voldria aclarir algun punt que puc comentar de primera mà.

  • AllPeers arriba amb un màxim de 3 invitacions, però permet afegir altres usuaris prèviament registrats. Així que, si ets membre, em pots afegir: sóc carmepla.

  • Funciona amb Firefox i s'inicia quan obrim el navegador, però continua actiu encara que tanquem Firefox.

  • Ens pot interessar tenir presents les observacions d'Oscar.

  • És cert que no podem compartir els nostres fitxers amb els usuaris d'AllPeers que no coneixem i no els tenim identificats com a contactes directes. Però sí que permet que gestionem els nostres contactes de forma conjunta, individual o com nosaltres decidim. Aquestes són un parell de captures de pantalla:









Un altre Plugin que acabo d'instal·lar i que em sembla que em resultarà molt útil és el Drag de Go. Crec que tan aviat com m'acostumaré a obrir enllaços, imatges, extensions... amb un moviment ascendent del ratolí i obrir menús contextuals amb un moviment descendent... no sé, em fa l'efecte que m'hi acostumaré ràpidament, no sé ben bé per què.





Vielen Dank, Robert!



Technorati Tags


Arxivat a | Utilitats/Eines