diumenge, d’octubre 08, 2006

Trobada a la UOC

Dissabte vaig anar a la trobada d'inici de la UOC. Tinc la sospita de què pretenen matar-la ben aviat.

Cada vegada està tot més simplificat i concentrat. Per exemple, ara volen que només hi hagi una trobada, no dues. També unifiquen consultories i assisteix un sol consultor amb alumnes de diverses aules.

En el meu cas, vaig conèxier una noia que cursa les mateixes assignatures que jo, però no sé si a les mateixes aules, així que no sé si compartirem fòrums i debats? També vaig conèixer en Josep Gala, un consultor de Desenvolupament Sostenible que em va caure genial. La llàstima és que probablement no tornarem a intercanviar mai més una paraula perquè no és el meu consultor. El meu consultor no tinc idea de com és. Quin sentit té això? Almenys podrien anunciar qui assistirà a cada hora i jo llavors podria decidir si faig el viatge o no.

Total, que comptat i debatut, després de passar tot el dia a Bellaterra, l'únic consultor meu que vaig poder conèixer va ser el de Xinès. Em va saber greu veure que portava tantes coses preparades i se li feia el temps tan curt. Com dic, ens va contar moltes coses i no solament la gran diversitat que hi ha a la Xina, el desafiament cultural i personal que representa, la importància del FU (el camp), la interacció entre cultura, política i escriptura, la crisi permanent... i moltes més coses. Ell pensa que hi haurà una trobada de síntesi; m'agradaria que tingués raó.


Per avançar, clica a sobre de la imatge

Ampliar: Aquí

--- Technorati tags ---