Yahoo Trip Planner
Últimament estan sorgint moltes aplicacions que es poden utilitzar en el sector turisme: des d'albums de fotos electrònics, tablets que substitueixen les clàssiques cartes de menús, podcast que cada cop es generalitzen més, i blogs per a hotels que comencen a sorgir i esperem que se'n tregui el profit que cal... i moltes altres iniciatives, fins i tot podem trobar un portal dedicat al Turisme Sostenible!
Però de qui més se'n parla és de Yahoo Trip Planner: una eina per cercar i planificar el teu viatge que en la nova versió inclou enfocaments propis de la web 2.0, com ara permetre veure quines persones han visitat abans la destinació que hem triat, veure com han contat la seva experiència, permet que tothom pugui fer una aportació personal.
Però abans de tornar-nos excessivament optimistes, anem a recordar on som, i trobarem molts exemples com els que porto aquí: d'una banda, recordem quin és el nivell mitjà d'incorporació de noves tecnologies de la informació i la comunicació; d'altra banda, també podem comentar un article que s'ha publicat avui al mitjà electrònic Hosteltur.
Es fa palesa la necessitat de posar-nos al dia ràpidament, tal com ens explica el Dr. Josep Francesc Valls, de ESADE en un dossier d'estudi de gestió i en un altre d'estudi de mercat en base a un de prospectiva.
En l'article que hem comentat, de Biosca és molt interessant donar un cop d'un als 25 consells perquè ens funcioni el nostre hotel. Però jo em pregunto ¿Serà suficient? i... caldrà pensar en maduixes o coldrà trobar què és allò que fa moure el nostre client objectiu? Els nostres clients podrien ser els nostres familiars, amics, companys...?
Arxivat a | Empresa | Turisme
Technorati Tags tourism,managemet
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada