dilluns, de juliol 03, 2006

M he perdut

Divendres, comentava amb una amiga que no ens atreuen els homes molt rics, perquè  un cop has aconseguit viure dignament, llavors cerques altres coses. Amb el poder també passa quelcom de semblant.

Voldria suposar que el poder no és incompatible amb altres valors (??) però en qualsevol cas el que sí que és cert és que en determinats sectors econòmics on durant molts anys s'ha seguit una estratègia central basada en el poder costa força canviar i en conseqüència passar de la negociació a la col·laboració.



Si a sobre afegim que ens trobem amb molts sectors en procés de concentració i reestructuració, encara podrem entendre millor per què a pesar de saber tots que només amb col·laboració es podrà avançar, no s'acaba de veure com emprendre el camí. És molt difícil veure-ho si no es canvia l'enfocament.



I a mida que aquest procés s'allarga i s'allarga, les persones ens anem trobant perdudes i soles. Penses: En quin moment de la meva vida vaig perdre el control? Com va passar que jo no he vist?

I em pregunto: on trobaré el meu Firefox? on és el meu 20%?


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Referències:
Antoine's blog
Eduard Punset
Federal Reserve Bank of Chicago
Escape from Cubicle Nation
El blog de Enrique Dans


Technorati Tags     ,